برخی از پروژه های رویداد


تیم: اردیبهشت استودیو

بازی: SECOND CHANCE

ما یک تیم طراحی و توسعه بازی‌های ویدئویی با عنوان اردیبهشت استیودیو هستیم که در سال ۹۳، در دانشگاه آزاد قزوین تصمیم به تشکیل این تیم گرفتیم. ما در این تیم چند پروژه بازی‌سازی را کلید زده‌ایم و از این بین ۲ بازی را در .مارکت‌های ایرانی منتشر کرده‌ایم

عشق به ساخت بازی‌های ویدئویی این انگیزه را در ما ایجاد می‌کند تا به سمت تولید بازی‌های بین‌المللی حرکت کنیم

مشاهده‌ی وب سایت استودیو اردیبهشت
مشاهده‌ی تریلر بازی در آپارات

 


تیم : آسمان

بازی : Roads Of Tolerance

هم اکنون جهت موبایلهایی با سیستم عامل اندروید و ای او اس در حال تهیه می باشد. این بازی به صورت اپیزودی توسط تیم آسمان از ابتدای آبان ماه ارائه می گردد

تلگرام


تیم : آمولای

بازی : تا به تا


از اوایل سال 93 با همت انجمن علمی علوم کامپیوتر؛ اقدام به تشکیل تیم برنامه نویسی از بهترین دانشجویان دانشگاه گیلان کرده ایم و تیم فعلی؛ حاصل این تلاش بوده است. تیم ما امیدوار است با تلاش و خلاقیت، بتواند قدم بزرگی در راستای پیشرفت هرچه بیشتر صنعت برنامه نویسی و بازیسازی در ایران بردارد. از ابتدای فعالیت تا به اکنون، تیم ما موفق به عقد قرار داد و به پایان رساندن طرح های اقتصادی متعددی با پارک علم و فناوری و دیگر نهاد های آموزشی و دولتی شده اس.

آمـــولــای یک واژه ی گیلکی به معنی ""پروانه"" است!

سایت


تیم : بومرنگ

بازی : CuCenter


تیم بومرنگ از 4 عضو ثابت تشکیل شده که از سال 93 ، و به طور رسمی از سال 94 در کنار هم کار ساخت بازی رو شروع کردن. تیم فعالیت های مختلفی رو انجام داده که میشه به موارد زیر اشاره کرد :

ساخت پروتوتایپ های مختلف از ایده ها ساخت 2 بازی کژوال که کار ساخت اون ها تمام ولی هنوز منتشر نشدن

ساخت بازی سفارشی "پیژامه" که در کافه بازار عرضه شده

ساخت یک بازی پازل ادونچر که به قصد عرضه در استیم ساخته شده

ساخت یه بازی آنلاین موبایل که برای گوشی های هوشمند درنظرگرفته شده و در مرحله پیش تولید قرار داره

این مطلب هم قابل ذکر هست که به علت نداشتن آرتیست، تقریبا همه اعضای تیم در طراحی محیط و آبجکت ها نقش داشتن Magicka Voxel با نرم افزار


تیم : پتانسیل

بازی : Higin's Lab


تقریبا یک سال از شکل گیری پتانسیل میگذرد ، تیم ابتدا با شش عضو به روی top-down shooting یک پروژه شروع به فعالیت کرد . پس از دو ماه تلاش و رویارویی با چالش های مختلف ، پروژه متوقف شد و چهار نفر از اعضا ، گروه را ترک کردند

پروژه دوم با موضوع کوه نوردی استارت خورد و در مرحله پیش تولید و تهیه قطاع عمودی ، برای شرکت در رویداد لول آپ متوقف شد

اکنون یک نفر در بخش موسیقی به تیم اضافه شده و تیم با سه عضو پروژه ای را برای رویداد لول آپ تهیه کرده است


تیم : تیر نام

بازی : Gummy


ما اول به صورت دو نفره پروژه رو شروع کردیم. بنده به عنوان مدیرپروژه، طراح بازی و برنامه نویسی و همکارم به عنوان آرتیست، اما به دلیل مناسب نبودن سبک آرت و تخصص نداشتن آرتیست در بخش طراحی دو بعدی، آرتیست از پروژه خارج شد و بازی بدون آرت خروجی گرفته شد. بنده از سال 1385 با عنوان گروه تیرنام شغول ساخت بازی های کامپیوتری هستم و پروژه هایی به صورت تیمی و به صورت تک نفره انجام داده ایم. پروژه های انجام شده برای کامپیوتر در این وباگ قابل مشاهده است:

سایت

و در دو سال اخیر، تولید بازی برای پلتفرم اندروید را شروع کردیم و پروژه های انجام شده در این آدرس قابل مشاهده و قابل بازی هستند:

کافه بازار


تیم : دایرکشن

بازی : Point‎


تیم یک نفره دایرکشن اواسط 94 تاسیس شد و تا به حال سه بازی(بازی ها : هوشیتیچ / فراموش شده 1 و 2)اندرویدی را با تنها یک عضو فعال خود (محمد حسین نجار) به انتشار رسانده و در حال تلاش برای کسب تجربه و شاهکار های جدید می باشد و به دلیل مستقل بودن ، این تیم نیاز به حمایت شما دارد. ایده های بسیار و نبود توان ساخت، یکی از دق دقه های تیم ماست

تلگرام


تیم : 2D End

بازی : champpions war‎


متشکل از سه نفر میباشد

هر سه نفر ساکن تهران هستیم و هم اکنون به صورت تمام وقت تمام تمرکز خودمون رو روی این بازی گذاشتیم

و چشم اندازمون هم برای این بازی در ابتدا داخل کشور و بعد از اون خارج از ایران است

دلایلی که این سبک بازی رو انتخاب کردیم سیل عظیم گیمر ها است که به سمت این بازی ها کشیده میشوند و علاوه بر تایم زیادی که برای بازی می گذراند با پلن های مالی درست میتوان از حداکثر ظرفیت بازار برای کسب در امد استفاده کنیم با برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم فاز اول بازی تا پایین سال میلادی اماده عرضه بشه


تیم : Angry Kids

بازی : Angry Kids‎


امین نورمحمدی

از سال 1393 با شروع ساخت آزروث وارد عرصه بازی سازی شد.در زمینه های مدل سازی ،تکسچرینگ ،ریگینگ ،انیمیشن،برنامه نویسی یونیتی ،برنامه نویسی تحت سرور ،پایگاه داده ،طراحی گرافیکی ،صداگذاری مهارت دارد.همچنین علاقه مند به تولید بازی‌های آنلاین و چندنفره می‌باشد.

بهروز بهرامی

از سال 91 کار طراحی سه بعدی رو شروع کرد و از سال 93 وارد حرفه بازی سازی شده است. در زمینه های مدل سازی, تکسچرینگ, ریگینگ, انیمیشن, طراحی مرحله , کدنویسی و صداگذاری بازی مهارت دارد.همچنین آموزش هایی را در رابطه با انیمیشن و بازی سازی تولید کرده که در سایت های آموزشی دانشجویار و فرانش منتشر شده است.


تیم : BIGames

بازی : BallZ


گروه BIGames متشكل از نوجوانان پر ذوقى است كه شروع كار خود را تحت عنوان درسى به نام مهارت بازى سازى در دبيرستان علم سليم آغاز كردند

اعضاى اين تيم بيشتر نوجوانان ١٣ ساله اى هستند كه با ورود به دنياى بازى سازى سعى در پيشرفت كشور (بخصوص حوزه صنعت بازى) دارند


تیم : Cyrus Games

بازی : Ascendance:Rise Of The Monsters


تیم ما یک تیم تازه تاسیسه که شروعش با لول آپ بوده و پیشرفت تو دستور کارشه. تیم با انگیزه برای ساخت بازی های نو جدید خلاق و با کیفیت. که شایسته نام بازیه ایرانی باشه. و امیدواریم یکی از تیم هایی باشیم که سطح بازی کشور را رشد دهیم

سایت


تیم : Dream Drawing Desk

بازی : VantaBlack


یک گروه 3 نفره است که هر سه دانشجوی علوم کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی هستند. این تیم با رویکردی خلاقانه نسبت به بازی سازی می خواهد وارد این صنعت شود. پروتوتایپ VantaBlack اولین محصول ساخته شده توسط آن ها در سه هفته است که امید است با حمایت مالی و تلاش بیشتر بازی تبدیل به یک نمونه خوش ساخت بین المللی شود


تیم : Mental Studio

بازی : At The Cage


از شهریور ماه سال 1394 فعالیت خود را در شهر شیراز آغاز کرده است. هدف این گروه ساخت بازی های فاخر و نزدیک به استانداردهای جهانی است. در حال حاضر این گروه تنها از 3 نفر تشکیل شده است که هر سه در رشته مربوط به خود علاقه و تجربه زیادی دارند

مهدی مرزبان به عنوان کارگردان و برنامه نویس

سمیرا فرهمندفر به عنوان طراح هنری و گرافیست

غلامعلی حسینی به عنوان انیماتور و صدا گذار

البته کلیت کارها با هماهنگی و مشورت همگی انجام می شود و مخصوصا ایده پردازی ها توسط هر 3 نفر و در محیطی کاملا دوستانه و صمیمانه انجام می شود

تمام علاقه گروه ما بازی های کامپیوتری است و به صورت مداوم اتفاقات این صنعت هیجان انگیز را دنبال می کنیم. نگاه ما به بازی های کامپیوتری ، نگاهی هنری و انتقادی است و علاقه مندیم کارهایی تولید کنیم که در عین حال که نوآورانه است، ارزش هنری بالایی داشته و از نقطه نظر کارشناسان و منتقدان بین المللی نیز حرف برای گفتن داشته باشد. از نظر ما تعداد بسیاری از کارهای تولید شده توسط تیم های مستقل ایرانی متاسفانه از مشکلاتی چون کپی برداری و ضعف در ایده و مشکلات پیاده سازی و نارسایی های هنری رنج می برد که امید است با لطف خداوند و دقت و تلاش بیشتر همگی ما فعالان در این عرصه این معایب بر طرف شود


تیم : Nomic

بازی : Nomic


امین نورمحمدی

از سال 1393 با شروع ساخت آزروث وارد عرصه بازی سازی شد.در زمینه های مدل سازی ،تکسچرینگ ،ریگینگ ،انیمیشن،برنامه نویسی یونیتی ،برنامه نویسی تحت سرور ،پایگاه داده ،طراحی گرافیکی ،صداگذاری مهارت دارد.همچنین علاقه مند به تولید بازی‌های آنلاین و چندنفره می‌باشد

به دلیل برخی مشکلات این پروژه تک نفره اجرا شد


تیم : SHS

بازی : دانیمو


دانیمو یک بازی فکری است که توسط شایان رمضی برنامه نویس و ستاره شعبانی طراح مراحل، طراحی شده است در حال حاضر بیست و یک مرحله می باشد که ترتیب مراحل، از آسان به سخت و دارای طراحی فیزیک مناسب برای اشیاء و سازگار با اندازه صفحات گوناگون می باشد، یکی دیگر از قابلیت های بازی ما گرفتن خروجی برای تمامی پلتفرم ها است


تیم : Sub Mission

بازی : TV Tycoon


بازی اولین ساخته‌ی تیم شش نفره‌ِی ما است. با اینکه هر یک از اعضای تیم به صورت مستقل و یا با برخی اعضا تجربه‌ی شرکت در رویدادهای بازیسازی مختلف را داشتند، تا قبل از رویداد لول آپ با هم بازی نساخته بودیم. سه برنامه‌نویس بازی، سینا جلالی، نرگس فرازان و علی ارشادیان دو طراح بازی و انیماتور تیم، یاسمن فرازان و صادق برومند و در نهایت طراح هنری خوش ذوقمان ، ریحانه آل‌شیخ همه عاشق گیم و بازی کردن و ایده‌های نو در بازی‌ها هستند. به همین خاطر سعی کردیم بازی مدیریتی را برای موبایل طراحی کرده و بسازیم


تیم : UniqueDevs

بازی : SmiteR


تیم ما با ایده ای که داشتیم تشکیل شد و دقیقا روز آخر مهلت ثبت نام قرار شد که شرکت کنیم و به همین دلیل در زمان رویداد نگران بودیم که یک هفته از تیم های دیگر عقب هستیم و نتوانیم به آنچه که می خواهیم برسیم

اما با تلاش زیاد توانستیم به موقع به خروجی مورد نظر برسیم، اما با وقت بیشتر خروجی می توانست بهتر باشد

تیم ما دو نفر بود که هر دوی ما روی ایده و دیزاین کار می کردیم و حتی هر دو روی آرت بازی هم کار کردیم

بخش برناهه نویسی و پیاده سازی گیم پلی را بنده انجام دادم (وهاب احمدوند) و بخش طراحی مرحله را سعید باقری. تیم ما تعامل خوبی با هم داشت و چون فبلا تجربه ساخت برش عمودی داشتیم کار ما به نسبت خوب پیش رفت

در دمویی که مشاهده می کنید 3 دقیقه ابتدایی پیش تولید ما می باشد که کل تایم گیم پلی بازی حدود 6 دقیقه می باشد


تیم : Unknown Gamers

بازی : elemenet 117


تیم ما متشکل از سه نفر از دانشجویان نرم افزار دانشگاه آزاد مشهد می باشد

سرگروه تیم

پدرام پاسدار: به مدت سه سال در حرفه بازیسازی مشغول به یادگیری و کار بوده ام و آینده خود را نیز در این حرفه میبینم.

اعضای دیگر تیم

مهرداد امیری: به مدت یک سال مشغول به حرفه مدلسازی سه بعدی و لول دیزاین و تولید آرت برای بازی های تیم میباشد آینده خود را نیز در این حرفه میبیند.

آرمان برومندی : به مدت چند سال بطور حرفه ای مشغول به آهنگسازی و میکس و مستر برای استدیوهای مختلف بوده است و به بازیسازی نیز علاقه مند است.ایشان یکی از آهنگسازان معروف مشهد در بین استدیوداران نیز میباشد

آپارات


تیم : Vorrtex

بازی : Castle Maze


این بازی توسط علیرضا شیروانی، ارشد نرم افزار دانشگاه اصفهان طراحی شده است. در حال حاضر علیرضا شیروانی به تحقیق در زمینه تولید محتوی رویه ای و مدلسازی رفتار و احساس در بازی های سه بعدی و پیاده سازی آن Unity3Dها با استفاده از موتور سه بعدی سازی

و زبان سی شارپ می پردازد. هدف وی ایجاد تغییر بنیادین شیوه های طراحی و توسعه بازی به منظور ایجاد تجربه های کاربری نامحدود و بازی های به طور کامل پویا می باشد